Linnéa.

Nu har vi tydligen startat en blogg så jag får väl göra en presentation då.
Linnéa heter jag och är 16 år (17 i oktober). Bor i Nol och bla bla bla.
Skulle beskriva mig själv som eh.. snäll? och kanske lite väl pesimistisk. Men jag kan vara glad också, faktist :)
Jag går media eftersom jag är intresserad av att fota och vill gärna bli fotograf.. men man får väl se vad som händer.
Jag är även mycket intresserad av musik och när jag blir stor ska jag bli som Annika Norlin.
Bilden var ett svårt val. Men tillslut blev det den brusigaste av dem alla. Men hunden är cool!
Det här är då jag.


Jag var cool när jag gick i trean och skapade därför ett coolt msn-namn: [email protected].
/Linnéa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är söt :) Hunden också..

2009-05-18 @ 22:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0