Erika.

Okej, eftersom det i princip var min idé (eller förslag, whatevah) det här med bloggen, är det väl lika bra att jag börjar, I guess.

Hum, Erika är mitt namn då.
Är 16 år, blir 17 i augusti.

Skulle väl beskriva mig som klassens fotograf. Inte för att jag är bättre än nån annan, nej nej.
Utan för att jag oftast har min älskade kamera med mig. Och det är ju alltid trevligt.
Pinsamma bilder kan förekomma på mina klasskamrater, så alla vet. *mohahaha*

Och det är ju lite uppenbart varför jag går media. Vill ju arbeta som fotograf, eller något liknande.

Annars är jag
* glad, så ofta jag orkar
* galen i kakor
* sådär töntig som bara jag kan vara
* en fotonörd
* rolig, enligt mig själv (lol)
* relativt positiv
* östgötare, alltså inte göteborgare, duh
* gosig, med andra ord en tjockis

Mkey, och såhär ser jag ut då va. Tillfälligt.



C IS FOR COOKIE.
Erika

Kommentarer
Postat av: Mrksu

2009-05-07 @ 18:46:56
URL: http://lovingchokes.bilddagboken.se
Postat av: Mrksu

Glömde skriva xD

Gulligt :*

2009-05-07 @ 18:47:37
URL: http://lovingchokes.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0