Alexandra aka Sanna

Hej alla glada människor!
Det är jag som är Alexandra, fast jag kallas Sanna av någon ologisk anledning innehållande en liten snorungesyster som inte kunde säga R och folk som härmas...
Bor i Nol. Är cool, bor i Nol. typ.
Är 16, fyller 17 på USAs nationaldag (under Arvikafestivalen är en annan ledtråd), den 4:e juli för er obildade människor som inte kan sånt.
Jag går media för att Linnéa gör det. okej. skämt! nej jag går väl media för att det är kul. har dessvärre noll koll på vad jag har planerat för jobb och sånt i framtiden, siktar på något coolt som är kul och ger stora summor pengar. om det nu finns sånt.. Blir väl en fet alagare på en bänk i parken. klirr klirr säger påsen.
Jag vet inte riktigt hur jag är, men alla håller jämt på och säger att jag är trevlig, så jag får väl skriva det då. Jag är den trevliga. Hundnörden kanske jag borde lägga till. Älskar musik och konserter och så. Jag har ett tak. Det har  inte ni. iaf inte lika bra tak som jag. för på mitt kan man äta negerbollar. och negerbollar är ju gott, eller hur?
okej. flumm.se, förlåt för det, jag har bara minnesförlust som vanligt och minns inte vad jag skulle skriva. juste. bild måste finnas med också. attans pirater att jag precis raderade X antal bilder från datorn.
Här är iaf en bild som beskriver mig finnemang. Rött, rakt hår, dålig hållning och en dator. I bakgrunden skymtar man en Timo Räisänen-plansch, signerad och vacker. Timo är min gud, bara så ni vet.


PUSS! :*

...följer Linnéas exempel och skyller på att jag var för cool för att ha ett coolt msn-namn:
[email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0