Svensson

Sandra Svensson heter jag! Jag är la så svensk man kan bli (syftar på namnet) ;) Har aldrig haft något riktigt smeknamn direkt men jag har fått "Headshot" tack vare en tjocktröja jag har. Jag har blivit kallad Svennis någon gång också.

Jag har ingen aning om vad jag ska skriva så...hmmm...JO! För er som inte vet så älskar jag finska^^ Jag gillar språk överlag men finska är mitt absoluta favoritspråk! Jag vill åka dit någon gång :D

Folk säger att jag pratar mycket (undrar var de har fått det ifrån XD), att jag alltid är glad, har "dålig" humor  och är rolig :D Stämmer nog ganska bra :p Hoppas jag i alla fall x)
Jag lyssnar på MYCKET blandad musik men jag är inbiten hårdrockare! Jag gillar band som: Nightwish, Ozzy, Mötley Crüe, Wasp, Teräsbetoni, Kilpi, Kotipelto och just nu Vitrysslands och Estlands bidrag till Esc, (vtiry.) Petr Elfimov-Eyes That Never Lie, (est) Urban Symphony-Rändajad.

Till vardags ser jag ut ungefär som på bilden fast osminkad, utsläppt hår oftast och inte fullt så glamourös ;)


SKRATTA TILLS DU DÖR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0